Friday 1 February 2013

'AIR YG KERUH DILOPAK USAH TERUS DIKOCAK, BIARKAN IA TENANG PASTI JERNIH KIAN MENDATANG'.


'AIR YG KERUH DILOPAK USAH TERUS DIKOCAK, BIARKAN IA TENANG PASTI JERNIH KIAN MENDATANG'. -SAYA BUKAN PAS..!! PKR JAUH SEKALI..!!! TP SAYA PARTI BEBAS. DAN SY TIDAK DIUPAH WALAU 1 SEN PUN OLEH MANA2 PARTI POLITIK! APA YG CUBA SY LAKUKAN ADALAH FISABILILAH KERANA TIDAK MAHU MELIHAT SAUDARA2 ISLAM SAYA TERUS BERPECAH ANGKARA HASUTAN SEORANG PENGKHIANAT YG BERTOPENG WIRA TETAPI HAKIKATNYA BERPURA2!

  • Penembak Tepat tak tahulah mengapa mereka jd pekak, bisu dan buta...sedangkan begitu jelas ada cara utk membuktikan... DSAI=DNA. PULLSTOP..!!

  • Penembak Tepat tak perlu bertengkar...malulah pd bangsa lain yg semakin kurang keyakinan dan rasa hormat pd sebahagian bangsa kita sendiri...selesaikan masalah dengan kenali punca...sekurang2nya beradalah diatas pagar sebentar utk melihat keseluruhan...dan percayalah pada ketentuan tuhan...tiada yg kebetulan diatas muka bumi ini melainkan sudah dijadualkan Ilahi...mengertilah utk berkasih sayang sesama Islam.
    33 minutes ago · Edited · Like · 1

1 comment:

Anonymous said...

btol tu Penembak Tepat..
mereka pengikut2 DSAI mengkhinzir buta menuduh, mencaci org tnpa usul periksa untuk menegakkn benang yang basah. walhal mereka sudah jelas DSAI itu bnyk melakukan kesalahan dan sering lari dari tuduhan daripada menunjukkan bukti.Entah bila pengikut2 ini akan sedar.